فرهنگی

ساخت وبلاگ

اطلاعاتي درباره تکثير گياهان

 

kliz_m2.jpg

 

سبزيجات، مهمترين استفاده روزانه ما:

رپرتاژآگهي – سبزيها، علاوه بر نقش مهمي که در برنامه غذايي و در نتيجه سلامتي مردم دنيا دارند، به عنوان قسمت مهمي از بخش کشاورزي به حساب مي آيند. پر واضح است که هر پيشرفتي در جهت افزايش توليد محصولات کشاورزي، بخصوص سبزيها و فروش آنها در بازارهاي داخلي و خارجي کشور، کمک به وضع اقتصادي توليد کننده و در نتيجه کمک به وضع اقتصادي کشور است. توليد سبزي به نحو مطلوب و بازار پسند و مطابق با استانداردهاي بين المللي و عرضه آنها در بازارهاي جهاني، سبب مي شود که درآمد ارزي کشور بالا رود و مي تواند بخشي از صادرات غير نفتي کشور را تشکيل دهد.

نظر به تنوع آب و هواي کشور که ما در تمام فصول سال قادر به توليد انواع مختلف سبزي هستيم و با توجه به موقعيت جغرافيايي کشور ايران در بين ساير کشورهاي منطقه، بخصوص کشورهاي حوزه خليج فارس که علاقه مند به خريد سبزي هاي مختلف هستند، سبب مي گردد که ما براي توليد سبزي و عرضه آنها در بازارهاي دنيا، برنامه دقيق و منظمي داشته باشيم.

در حال حاضر ساليانه مقدار زيادي از زمينهاي زراعي کشورهاي پيشرفته به زير کشت انواع مختلف بذر سبزيجات مي رود و سبزيهاي توليد شده به صورتهاي مختلف تازه، يخ زده، کنسرو شده، پخته شده و تغيير شکل يافته در تمام طول سال مورد استفاده مصرف کنندگان قرار مي گيرد و بخش مهمي از آنها به کشورهاي ديگر صادر مي گردد. بعضي از کشورهاي پيشرفته دنيا، مانند آمريکا، فرانسه، انگلستان و هلند با احداث گلخانه هاي عظيم و بزرگ و مدرن که مساحت بعضي از آنها به هکتارها مي رسد و مجهز به سيستمهاي رايانه اي براي کنترل رطوبت، دما، نور و ساير عوامل لازم مناسب رشد، مي باشند به کشت و پرورش و توليد انواع مختلف سبزي همت گماشته اند و قادر خواهند بود در هر موقع از سال هر نوع سبزي را توليد و به بازار عرضه کنند. سبزيهاي توليد شده با به مصرف داخلي مي رسند و يا با بهترين و مدرنترين نوع بسته بندي به کشورهاي ديگر صادر ميشوند و ساليانه از اين طريق ميلياردها دلار ارز به کشورهاي صادر کننده بر مي گردد.در انتها بذرهايي که صرفه اقتصادي خوبي دارند را به شما معرفي مي کنيم که مي توان بذر نعنا، بذر فلفل ، بذر خيار، بذر گوجه فرنگي و ساير سبزيجات و صيفي جات را نام برد.

 

نگاهي اجمالي به گلها و نقش آنها:

 

 

انتخاب گل

اولين گام در گلکاري، تعيين نوع گلي است که تصميم به کشت آن مي گردد. اگر قبلا براي انتخاب گل تصميمي اتخاذ نگرديده است، بايد انتظار مورد نظر از گل در وحله اول روشن گردد  رنگ، عطر، ترکيب، شکل گل، اندازه گياه  و محلي را که قرار است گل در آنجا کشت گردد در نظر گرفته شود مثلا در آفتاب، سايه، سايه آفتاب، گلدان. با در نظر گرفتن اين عوامل مي توان گلي را که منطبق با شرايط مورد نظر است و مناسب محلي است که کشت در آنجا قرار است اعمال گردد انتخاب و نياز باغچه يا فضاي سبز را برطرف نمود.

 

کاشت بذر و انتخاب بذر مرغوب

زمانيکه تصميم نهائي براي کشت گياه انتخابي قطعي شد، ميتوان آنرا در زمين يا گلدان کشت نمود. بذور گلها را ميتوان از بذر فروشيها، نمايشگاههاي گل با فروشگاههاي وسايل کشاورزي تهيه نمود. سايت بذرکو يکي از سايتهاي خوب براي خريد بذر گل و پياز گل  است که پيشنهاد مي دهيم. بذور را ميتوان مستقيما در محل اصلي و يا در جعبه کاشته و سپس به محل اصلي منتقل نمود.

زمان کاشت بذر در باغچه و يا هواي آزاد

بزرگترين امتياز بذرپاشي در باغچه (برعکس بذر پاشي در جعبه) اينست که در فصل خود نيازي به جابجائي نشاء نيست و چون جابجائي نشاء خود عامل تأخير در رشد و نمو آنست گياهان زودتر به گل مي نشينند.

بهترين زمان براي کاشت بذر در باغچه موقعي است که خطر يخبندان رفع گرديده و گرماي داغ، تابستاني هم فرا نرسيده باشد.

اگر خيلي زود اقدام به کشت گردد يخبندان احتمالي، گياهان جوان را خشک مي کند و يا سرما و زمين مرطوب باعث دير سبز شدن و تأخير رشد آنها مي گردد، و اگر خيلي دير کشت گردد، گياهان جوان در اثر تابش خورشيد مي سوزند، و يا در هواي گرم، گياه نارس قادر به رشد سريع نخواهد بود.

آماده کردن خاک

اگر باغچه يا محل گلکاري با موفقيت کم در رشد و نمو گياهان مواجه است، ممکن است در اثر يکي از نارسائيهاي مهم خاک باشد. گياه مانند انسان براي زندگي به غذا، هوا و آب نيازمند است. گياهان اين مواد ضروري را توسط ريشه از خاک ميگيرند. هر چه خاک بتواند بهتر عناصر فوق را در اختيار گياه قرار دهد، گياه هم بهتر رشد ميکند.

خاک مطلوب بايد به اندازهاي نرم باشد که بتواند آب و هوا در آن نفوذ نموده و به راحتي جذب ريشه گياه گردد. سستي و نرمي خاک نيز موجب انتشار ريشه در داخل خاک شده در نتيجه مواد غذائي مورد نياز از جهات مختلف اخذ مي گردد. خاک بايد به اندازه نياز گياه آب را در خود بپذيرد، در صورتيکه آب را در خود نگهدارد باعث پوسيدگي ريشه گياه مي شود.

به طور معمول خاک نياز به زير و رو شدن تا عمق ??-?? سانتيمتر و خرد کردن کلوخها دارد. چنانچه در نظر است در مساحتي کم کشت صورت بگيرد، بيل و چنگک و يا بيلچه براي زير و رو کردن خاک کافي است. در غير اينصورت با استفاده از ماشين شخم زن خاک مي توان اقدام به زير و رو کردن خاک نمود.

اگر خاک خيلي سفت بوده و بيل در آن فرو نمي رود با آب آن را خيس نماييد و پس از تقريبا” خشک شدن اقدام به شخم زدن نمود.

هموس يا ساير مواد ارگانيک مانند پيت، خاک برگ يا کود حيواني باعث اصلاح اغلب خاکها مي گردد، مواد لازم به ضخامت ? تا ?.? سانتي متر در روي زمين کشت پخش گرديده  و با يک شخم به عمق تقريبا” ?? سانتي مترف کلا” با خاک مخلوط مي شود.

 

آموزش کاشت بذر:

 

 

کاشت بذر در گياهان با هم متفاوت مي باشد. بعضي از گياهان نياز به سرمادهي و تيمار دهي دارند همانند بذر درختان سردسيري. بعضي از بذرها همانند گلها سريعا جوانه زني مي کنند و بهترين گزينه براي افراد علاقمند کاشت بذر مي باشد. همچنين پياز گل نيز با توجه به راحت بودن مي تواند گزينه مناسب ديگر براي شما باشد.

بستري از خاک سبک را تهيه کرده، گلداني انتخاب کنيد که انتهاي آن سوراخ ايجاد کنيد، سپس بذرهاي خود را روي بستر پخش کرده، و روي آن با تناسب دو برابري قطر بذر خاک نرم الک شده بريزيد. با يک آب پاش آن را اسپري کرده و آن را در مکاني با دماي ?? الي ?? درجه قرار دهيد. هر زمان که ديديد رطوبت کم شد مجددا” آن را آبياري سبک انجام دهيد تا زماني که بذرها جوانه زني کنند.

کاشت پياز گل: پياز ها نسبت به همديگر فرق دارند حتي بعضي ها لازمه آن دارند تا سرمادهي شويد براي ديدن پياز گل مي توانيد در اين سايت اطلاع جامع پيدا کنيد.

 

منبع شفقنا

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar examtest بازدید : 175 تاريخ : دوشنبه 23 فروردين 1400 ساعت: 17:22

حضور رامبد جوان و مهران مديري در نوروز 1400 در فيليمو

نوروز امسال با توجه به گستردگي ويروس کرونا و مشکلاتي که ايجاد کرده؛ و از طرف به دليل محدوديت هاي تردد بين شهري و محدود شدن سفر ها، بازار هاي فيلم و سريال هاي نوروزي بسيار گرم تر از هر سال ديگر خواهد بود. به همين دليل قصد داريم برخي از بهترين سريال هايي که در ابتداي سال جديد ارزش تماشا کردن را دارند را به شما عزيزان معرفي کنيم. پس با ما همراه باشيد.

4c1a_z2.jpg

 

سريال کمدي دراکولا

مهران مديري بعد از پروژه موفق هيولا سريال ديگري در شبکه نمايش خانگي ارائه کرده که در نوروز 1400 نمايش داده مي‌شود. اين سريال در واقع ادامه هيولا درژانر کمدي بوده و بازهم به موضوع پول شويي مي‌پردازد. در اين سريال با بازي خوب ويشکا آسايش، محمد بحراني، سيما تيرانداز و بهنام تشکر روبه رو هستيم.

درباره سريال دراکولا

سريال دراکولا به کارگرداني مهران مديري در سال 1399 ساخته شده است. اين سريال محصول کشور ايران و در ژانر کمدي و خانوادگي مي‌باشد. در اين سريال ويشکا آسايش، احسان اماني، محمد بحراني، سيما تيرانداز، بهنام تشکر، گلاره دربندي، مرتضي زارع، شکيلا سماواتي، نيما شعبان نژاد، گلاره عباسي، انديشه فولادوند، مهران مديري، مرجان مومني، فرنوش نيک انديش , حامد وکيلي به هنرمندي پرداخته‌اند.

خلاصه داستان سريال هيولا ? يا دراکولا

ژاله کبيري همسر جديد کامران کامروا که ? سال است با او ازدواج کرده برايش جشن تولد گرفته و همه آشنايان و دوستان را دعوت کرده تا ثروت خود را براي ديگران به نمايش بگذارد.کامران کامروا هم موسسه خيريه جديدي براي کودکان کار راه‌اندازي کرده و مانند گذشته به پولشويي مشغول است و مهيار مهرافزون را به استخدام خود درآورده. مهماني باشکوهي برپاست و ما با دوستان و خانواده جديد کامروا آشنا مي‌شويم.

سريال مردم معمولي رامبد جوان

يکي ديگر از سريال‌هايي که قرار است در نوروز امسال در فيليمو شاهد آن باشيم سريال مردم معمولي به کارگرداني رامبد جوان است و ما در اين سريال قرار است تصوير جديدي از دو فرد افغان مشاهده کنيم. در واقع محوريت سريال مشکلات زن و شوهر افغان است که داراي يک کافه گالري هستند. به گفته رامبد جوان با سريال شلوغ و پربازيگري روبه رو هستيم.

اگر طرفدار فيلم‌هاي خارجي هستيد فيليمو را از دست ندهيد در اين پلت فرم حتي سريال‌هاي خارجي از قبيل سريال کره‌اي "ماه در آغوش خورشيد" با بازي کيم سوهيون و سريال "قيام عثمان" محصول 2019 محصول کشورترکيه به کارگرداني فتحي بايرام و بازي بوراک اوزچيويت و نورتين سونمز اشاره کرد. البته سريال‌هاي ديگري چون "از غروب تا طلوع" با ژانر اکشن پليسي معمايي و کارگرداني رابرت رودريگز و سريال "اش در برابر شيطان مرده" که محصول کشور آمريکا با ژانراکشن علمي تخيلي است و چندين فيلم سينمايي و سريال برون مرزي جذاب ديگر را مي‌توانيد در اين پلترم تماشا کنيد.

کارتون ديرين ديرين

سريال «ديرين ديرين» که محصول استوديو انيميشن نسل انديشه سبز است، اولين سريال انيميشن ايراني است که ويژه نمايش در رسانه‌هاي ديجيتال ساخته شده و از سازمان تنظيم مقررات صوت و تصوير فراگير ( ساترا) مجوز ساخت و انتشار دريافت کرده است.‌

 

 

اين سريال در ?? قسمت ?? دقيقه‌اي از ?? آبان، روزهاي شنبه و يکشنبه هر هفته در فيليمو پخش خواهد شد.

به گزارش روابط عمومي فيليمو، سريال انيميشن ديرين ديرين با شعار «احمقانه‏‌ترين سريال ايران»، پس از بررسي رفتارکاربران و ثبت آمار بازديد مخاطبان در هفته اول انتشار، رکورد 3 ميليون و 878 هزار و 73? دقيقه تماشا را ثبت کرده است.
اين پويانمايي به کارگرداني علي درخشي و تهيه کنندگي عبدالحسين و محمد ابوالحسني، به سراغ موضوعات و مشکلات اقتصادي، اجتماعي و زيست محيطي رفته است و محمد رضا عليمرداني (دوبلور، خواننده و بازيگر با سابقه صداپيشگي 23شخصيت اين سريال چون راوي، وي، قرمزاني، قهواني، اينيوعه و …) صداپيشگي تمامي شخصيت‌ها و‌کاراکترهاي اين انيميشن را برعهده دارد.

همچنين نظرات ثبت‌شده در پلتفرم فيليمو و رفتارشناسي کاربران، نشان از استقبال مردم از سريال‏‌هاي تک‌موضوعي با مدت زمان کوتاه دارد و مجموعه «ديرين ديرين» نيز در ?0 قسمت 20 دقيقه‏‌اي با پخش دو قسمت موردتوجه و رضايت مخاطبان قرار گرفته است.

اين سريال، محصول استوديو پويانمايي نسل انديشه سبز است و روزهاي شنبه و يکشنبه هر هفته از فيليمو پخش مي‌‏شود.

 

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar examtest بازدید : 418 تاريخ : يکشنبه 22 فروردين 1400 ساعت: 5:13

حضور رامبد جوان و مهران مديري در نوروز 1400 در فيليمو

نوروز امسال با توجه به گستردگي ويروس کرونا و مشکلاتي که ايجاد کرده؛ و از طرف به دليل محدوديت هاي تردد بين شهري و محدود شدن سفر ها، بازار هاي فيلم و سريال هاي نوروزي بسيار گرم تر از هر سال ديگر خواهد بود. به همين دليل قصد داريم برخي از بهترين سريال هايي که در ابتداي سال جديد ارزش تماشا کردن را دارند را به شما عزيزان معرفي کنيم. پس با ما همراه باشيد.

4c1a_z2.jpg

 

سريال کمدي دراکولا

مهران مديري بعد از پروژه موفق هيولا سريال ديگري در شبکه نمايش خانگي ارائه کرده که در نوروز 1400 نمايش داده مي‌شود. اين سريال در واقع ادامه هيولا درژانر کمدي بوده و بازهم به موضوع پول شويي مي‌پردازد. در اين سريال با بازي خوب ويشکا آسايش، محمد بحراني، سيما تيرانداز و بهنام تشکر روبه رو هستيم.

درباره سريال دراکولا

سريال دراکولا به کارگرداني مهران مديري در سال 1399 ساخته شده است. اين سريال محصول کشور ايران و در ژانر کمدي و خانوادگي مي‌باشد. در اين سريال ويشکا آسايش، احسان اماني، محمد بحراني، سيما تيرانداز، بهنام تشکر، گلاره دربندي، مرتضي زارع، شکيلا سماواتي، نيما شعبان نژاد، گلاره عباسي، انديشه فولادوند، مهران مديري، مرجان مومني، فرنوش نيک انديش , حامد وکيلي به هنرمندي پرداخته‌اند.

خلاصه داستان سريال هيولا ? يا دراکولا

ژاله کبيري همسر جديد کامران کامروا که ? سال است با او ازدواج کرده برايش جشن تولد گرفته و همه آشنايان و دوستان را دعوت کرده تا ثروت خود را براي ديگران به نمايش بگذارد.کامران کامروا هم موسسه خيريه جديدي براي کودکان کار راه‌اندازي کرده و مانند گذشته به پولشويي مشغول است و مهيار مهرافزون را به استخدام خود درآورده. مهماني باشکوهي برپاست و ما با دوستان و خانواده جديد کامروا آشنا مي‌شويم.

سريال مردم معمولي رامبد جوان

يکي ديگر از سريال‌هايي که قرار است در نوروز امسال در فيليمو شاهد آن باشيم سريال مردم معمولي به کارگرداني رامبد جوان است و ما در اين سريال قرار است تصوير جديدي از دو فرد افغان مشاهده کنيم. در واقع محوريت سريال مشکلات زن و شوهر افغان است که داراي يک کافه گالري هستند. به گفته رامبد جوان با سريال شلوغ و پربازيگري روبه رو هستيم.

اگر طرفدار فيلم‌هاي خارجي هستيد فيليمو را از دست ندهيد در اين پلت فرم حتي سريال‌هاي خارجي از قبيل سريال کره‌اي "ماه در آغوش خورشيد" با بازي کيم سوهيون و سريال "قيام عثمان" محصول 2019 محصول کشورترکيه به کارگرداني فتحي بايرام و بازي بوراک اوزچيويت و نورتين سونمز اشاره کرد. البته سريال‌هاي ديگري چون "از غروب تا طلوع" با ژانر اکشن پليسي معمايي و کارگرداني رابرت رودريگز و سريال "اش در برابر شيطان مرده" که محصول کشور آمريکا با ژانراکشن علمي تخيلي است و چندين فيلم سينمايي و سريال برون مرزي جذاب ديگر را مي‌توانيد در اين پلترم تماشا کنيد.

کارتون ديرين ديرين

سريال «ديرين ديرين» که محصول استوديو انيميشن نسل انديشه سبز است، اولين سريال انيميشن ايراني است که ويژه نمايش در رسانه‌هاي ديجيتال ساخته شده و از سازمان تنظيم مقررات صوت و تصوير فراگير ( ساترا) مجوز ساخت و انتشار دريافت کرده است.‌

 

 

اين سريال در ?? قسمت ?? دقيقه‌اي از ?? آبان، روزهاي شنبه و يکشنبه هر هفته در فيليمو پخش خواهد شد.

به گزارش روابط عمومي فيليمو، سريال انيميشن ديرين ديرين با شعار «احمقانه‏‌ترين سريال ايران»، پس از بررسي رفتارکاربران و ثبت آمار بازديد مخاطبان در هفته اول انتشار، رکورد 3 ميليون و 878 هزار و 73? دقيقه تماشا را ثبت کرده است.
اين پويانمايي به کارگرداني علي درخشي و تهيه کنندگي عبدالحسين و محمد ابوالحسني، به سراغ موضوعات و مشکلات اقتصادي، اجتماعي و زيست محيطي رفته است و محمد رضا عليمرداني (دوبلور، خواننده و بازيگر با سابقه صداپيشگي 23شخصيت اين سريال چون راوي، وي، قرمزاني، قهواني، اينيوعه و …) صداپيشگي تمامي شخصيت‌ها و‌کاراکترهاي اين انيميشن را برعهده دارد.

همچنين نظرات ثبت‌شده در پلتفرم فيليمو و رفتارشناسي کاربران، نشان از استقبال مردم از سريال‏‌هاي تک‌موضوعي با مدت زمان کوتاه دارد و مجموعه «ديرين ديرين» نيز در ?0 قسمت 20 دقيقه‏‌اي با پخش دو قسمت موردتوجه و رضايت مخاطبان قرار گرفته است.

اين سريال، محصول استوديو پويانمايي نسل انديشه سبز است و روزهاي شنبه و يکشنبه هر هفته از فيليمو پخش مي‌‏شود.

 

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar examtest بازدید : 423 تاريخ : يکشنبه 22 فروردين 1400 ساعت: 4:27

طراحي سايت و روش هاي طراحي وب سايت

طراحي سايت اختصاصي با استفاده از ASP.NET به صورت بهينه سازي شده براي گوگل يکي از مهمترين خدمات ارائه شده توسط ما است. کارشناسان مجرب برنامه نويسي شرکت ما علاوه بر اينکه با اصول برنامه نويسي آشنا هستند به مفاهيم بهينه سازي سايت (سئو) و بازاريابي اينترنتي نيز تسلط کامل و کافي دارند.

  • زماني که سيستم هاي مديريت محتواي موجود در بازار نياز شما را برآورده نمي سازند بهترين راه حل طراحي سايت اختصاصي است و مهمترين ويژگي يک سايت که باعث موفقيت آن خواهد شد طراحي سايت با استفاده از اصول سئو و بهينه سازي سايت است. در واقع همواره بايد اين نکته را در نظر گرفت که طراحي سايت يک کار پروژه اي محسوب مي شود و قطعا استفاده از بسته هاي نرم افزاري همه منظوره نمي تواند تمام نيازهاي شما را برآورده سازد. طراحي سايت شرکتي

 

طراحي اختصاصي چيست؟

طراحي اختصاصي در واقع روشي از طراحي سايت است که در آن از اسکريپت آماده و کدباز استفاده نمي شود و طراحي سايت دقيقا بر اساس نيازها و خواسته هاي مشتري انجام مي شود. در صورتي که طراح سايت به مفاهيمي مثل کدنويسي، گرافيک، سئو و بهينه سازي سايت، امنيت و نرخ تبديل مسلط باشد قطعا طراحي اختصاصي مي توانيد مزاياي بسيار زيادي نسبت به نرم افزارهاي آماده داشته باشد که برخي از آنها عبارتند از:

  • سرعت بيشتر لود شدن صفحات
  • طراحي دقيقا بر اساس نيازهاي مشتري
  • امنيت بالاتر
  • رتبه هاي بهتر در گوگل و ساير موتورهاي جستجو
  • قابليت توسعه و گسترش در آينده با هزينه کمتر
  • طراحي سايت دقيقا منطبق با نيازهاي شما و مخاطبين وب سايت
  • ساخت سايت     

لطفا به اين نکته توجه داشته باشيد که در دنياي رقابتي امروز صرفا داشتن يک سايت اينترنتي براي شما مزيتي ايجاد نمي کند بلکه وب سايتي براي شما مفيد خواهد بود که بتواند ترافيک قابل توجهي را به سمت شرکت شما هدايت کرده و اين ترافيک را بتواند به خريدار محصولات شما تبديل کند. بنابراين توجه ويژه به نيازهاي مخاطب، امنيت بالا و بهينه سازي بودن سايت براي موتورهاي جستجو اهميت بسيار بالايي دارند که در دنياي رقابتي امروز مي تواند برتري و تفاوت شما نسبت به رقبا را تضمين نمايد.

استفاده از اسکريپت هاي آماده تنها در مواردي توصيه مي شود که شما به دنبال يک راهکار ارزان قيمت و طراحي سايت صرفا با هدف ايجاد وب سايت هستند (که البته در اين زمينه نيز شرکت ما راهکار مناسبتري را نسبت به استفاده از نرم افزارهاي آماده ارائه کرده است) و برطرف کردن نيازهاي مخاطب و همچنين ايجاد فروش و بازاريابي اينترنتي براي شما اهميتي ندارد. بنابراين اگر به دنبال گسترش کسب و کار خود در اينترنت هستيد و اينترنت را به عنوان يک بازار مناسب براي فروش و بازاريابي محصولات يا خدمات خود مي بينيد بهتر است به سراغ طراحي اختصاصي برويد. شرکت طراحي سايت     

طراحي سايت تنها به دنبال ايجاد يک سايت براي مشتريان خود نيست، بلکه ما با هدف گسترش بازار و رونق فروش و موفقيت مشتريانمان کار ميکنيم و همواره به دنبال ايجاد ارزش هاي جديد نزد مشتريان خود هستيم و در اين راه به جايي رسيده ايم که مشتريان خود را از مرحله رضايت به مرحله شعف رسانده ايم. شما نيز مي توانيد به جمع مشتريان شگفت زده ما بپيونديد و از بازار رو به رشد و هدفمند اينترنت بهره لازم را ببريد. قطعا انتخاب صحيح در زمينه طراحي سايت و بازاريابي اينترنتي مي تواند کمک بسيار زيادي به شما در اين زمينه بکند.

  1. http://webdesigning.niloblog.com/p/46/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%87%D8%AA%D9%84-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA
  2. http://webdesigning.niloblog.com/p/44/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%BE%D8%B2%D8%B4%DA%A9%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA
  3. http://webonline.monoblog.ir/post-31.html
  4. http://webonline.monoblog.ir/post-41.html
  5. http://webonline.monoblog.ir/post-39.html
  6. http://webonline.monoblog.ir/post-37.html
  7.  
  8. http://seo-webdesigner.niloblog.com/p/30/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C
  9. http://webdesigner-seokar.famblog.ir/post/38
  10. http://webdesigner-seokar.famblog.ir/post/36
  11. http://webdesigner-seokar.famblog.ir/post/34
  12. http://webdesigner-seokar.famblog.ir/post/32
  13. http://webdesigning-seokav.famblog.ir/post/32
  14. http://webdesigning-seokav.famblog.ir/post/30
  15. http://webdesigning-seokav.famblog.ir/post/28
  16. http://webdesigning-seokav.famblog.ir/post/26
  17. http://seo-webdesigning.avablog.ir/post/26/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C+%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA+%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C
  18. http://seo-webdesigning.avablog.ir/post/32/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C+%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA+%D9%BE%D8%B2%D8%B4%DA%A9%DB%8C+%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9F+++
  19. http://seo-webdesigning.avablog.ir/post/30/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C+%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA+%D9%87%D8%AA%D9%84+%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9F
  20. http://seo-webdesigning.avablog.ir/post/28/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C+%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA+%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87%DB%8C+%28%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C+%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA+%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4%DB%8C%29

 

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar examtest بازدید : 198 تاريخ : جمعه 13 فروردين 1400 ساعت: 0:45

لینک دوستان

خبرنامه